Pentru proiectul DIGITALIZAREA SOCIETĂȚII BAZA DE APROVIZIONARE DESFACERE SPECIALĂ BRAȘOV S.R.L.
Nr. ordine 3285.1/i3/c9 Finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență
Apel DIGITALIZAREA IMM-urilor – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-urile ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE
Pilonul III. CREȘTERE INTELIGENTĂ, SUSTENABILĂ ȘI FAVORABILĂ INCLUZIUNII, INCLUSIV COEZIUNE ECONOMICĂ, LOCURI DE MUNCĂ, PRODUCTIVITATE, COMPETITIVITATE, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, PRECUM ȘI O PIAȚĂ INTERNĂ FUNCȚIONALĂ, CU ÎNTREPRINDERI MICI ȘI MIJLOCII (IMM-uri) PUTERNICE
Componenta C9. SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE
Investiția I3. SCHEME DE AJUTOR PENTRU SECTORUL PRIVAT
Beneficiar: Baza de Aprovizionare Desfacere Specială Brașov S.R.L., cu sediul în Brașov, str. Zizinului nr. 123V, jud. Brașov, CP 500407, telefon 0724566479, poștă electronică: florea.iulian@bads.ro, CUI RO5899065
Obiectul achiziției: Lot echipamente IT
Tip procedură: Achiziție directă
Data limită pentru depunerea ofertelor: 26.06.2025
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut, cu respectarea cerințelor tehnice și de eligibilitate menționate;
Tipul contractului: Furnizare
Valoare estimată/bugetată pentru achiziție: 95.700,00 lei + TVA, în cazul în care ofertantul este înegistrat în scopuri de TVA.
Condiții ofertare:
1.Furnizorul trebuie să fie autorizat conform legislației în vigoare;
2.Furnizorul trebuie să nu fie în conflict de interese cu Beneficiarul și/sau într-o situație de excludere conform art. 4.3.2 din Ghidul PNRR – reguli generale aplicabile beneficiarilor privați;
3.Produsele trebuie să fie noi, iar furnizorul să ofere o garanția de minim 2 ani;
4.Livrarea și punerea în funcțiune se va realiza în termen de cel mult 3 luni de la data semnării contractului, la adresa de la sediul societății, pe cheltuiala ofertantului, dar nu mai târziu de 01.12.2025;
5.Descrierea lotului, a prețului estimat/bugetat exprimat în lei, precum și a caracteristicilor tehnice minime ce trebuie respectate, in tabelul alaturat
6.Ofertele pot conține produse cu caracteritici tehnice superioare celor solicitate, cu condiția încadrării în limita valorii estimate/bugetate;
7.Modalitatea de depunere a ofertei:
-Ofertele se transmit prin e-mail la adresa: florea.stefan@bads.ro, cu mențiunea „Ofertă echipamente IT digitalizare – [Numele ofertantului]”;
-Termen limită pentru depunerea ofertelor: 26.06.2025, ora 23.59;
-Oferta trebuie să conțină:
•adresă de înaintare prin care ofertantul va descrie bunurile ofertate, cu mențiuni exprese cu privire la fiecare dintre condițiile de ofertare din prezentul anunț: denumire, caracteristici tehnice, preț unitar exprimat în lei, termen de livrare, garanție;
•certificat constatator emis de ONRC,
•furnizare informații beneficiari reali ai ofertantului;
•cazier judiciar pe numele societății ofertante;
•cazier judiciar pe numele reprezentanților legali ai societății;
•autorizații relevante cu privire la furnizor și cu privire la produse, dacă este cazul;
•declarație pe proprie răspundere privind lipsa conflictului de interese în raport cu Beneficiarul și/sau a unei situații de excludere prevăzută la art. 4.3.2 din Ghidul PNRR – reguli generale aplicabile beneficiarilor privați,
•declarația cu privire la respectarea aplicării principiului DNSH („Do no significant harm” – „A nu aduce prejudicii asupra mediului”) în implementarea proiectului.
8.Toate documentele care însoțesc oferta vor fi în termen de valabilitate la data depunerii ofertei;
9.Contractul va fi încheiat numai cu ofertantul declarat câștigător, în urma evaluării comparative a ofertelor primite;
10.Beneficiarul își rezervă dreptul de a anula procedura fără atribuirea contractului, dacă niciuna dintre oferte nu îndeplinește cerințele solicitate;
11.Pentru informații suplimentare ne puteți contacta pe email florea.stefan@bads.ro sau la numerele de telefon: 0722 463727 sau 0724 055880.