Pentru proiectul DIGITALIZAREA SOCIETĂȚII BAZA DE APROVIZIONARE DESFACERE SPECIALĂ BRAȘOV S.R.L.
Nr. ordine 3285.1/i3/c9 Finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență
Apel DIGITALIZAREA IMM-urilor – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-urile ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE
Pilonul III. CREȘTERE INTELIGENTĂ, SUSTENABILĂ ȘI FAVORABILĂ INCLUZIUNII, INCLUSIV COEZIUNE ECONOMICĂ, LOCURI DE MUNCĂ, PRODUCTIVITATE, COMPETITIVITATE, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, PRECUM ȘI O PIAȚĂ INTERNĂ FUNCȚIONALĂ, CU ÎNTREPRINDERI MICI ȘI MIJLOCII PUTERNICE.
Componenta C9. SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE
Investiția I3. SCHEME DE AJUTOR PENTRU SECTORUL PRIVAT
Beneficiar: Baza de Aprovizionare Desfacere Specială Brașov S.R.L., cu sediul în Brașov, str. Zizinului nr. 123V, jud. Brașov, CP 500407, telefon 0724566479, poștă electronică: florea.iulian@bads.ro, CUI RO5899065
Obiectul achiziției: Sistem de cântărire electronică
Tip procedură: Achiziție directă
Data limită pentru depunerea ofertelor: 17.10.2025
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor specificațiilor tehnice vizate
Tipul contractului: Furnizare bunuri
Valoare estimată/bugetată pentru achiziție: 36.765,56 lei + TVA, în cazul în care ofertantul este înegistrat în scopuri de TVA.
Condiții ofertare:
1. Furnizorul trebuie să fie autorizat conform legislației în vigoare;
2. Furnizorul trebuie să nu fie în conflict de interese cu Beneficiarul și/sau într-o situație de excludere conform art. 4.3.2 din Ghidul PNRR – reguli generale aplicabile beneficiarilor privați;
3. Produsul trebuie să fie nou, iar furnizorul să ofere o garanția de minim 2 ani;
4. Livrarea și punerea în funcțiune se va realiza în termen de cel mult 3 luni de la data semnării contractului, la adresa de la sediul societății, pe cheltuiala ofertantului, dar nu mai târziu de 01.12.2025;
5. Descrierea produsului, a prețului estimat/bugetat exprimat în lei, precum și a caracteristicilor tehnice minime ce trebuie respectate:
Denumire produs Sistem de cântărire electronică
Cantitate 1
Preț unitar estimat/bugetat 36.765,56 RON
Valoare totală estimată/bugetată 36.765,56 RON
Caracteristici tehnice minime
Specificații tehnice
• capacitate maxima 2500Kg
• diviziune standard 1/2Kg
• omolagabil metrologic
• FEM2A
• Alimentare pentru indicatorul cântarului direct de la stivuitor 12Vdc
• Omologare metrologică diviziune 1/2Kg (20-1000/1000-max. 2500 sau 3000Kg)
• Imprimantă termică 12V
• Modul WiFi integrat (cu securitate WPA2)
• Set suplimentar acumulatori Li-Ion pentru furci
Specificații indicator tarare automată și manuală; corectare la 0 automat și manual; cântărire greutate brută/netă; funcție de totalizare; sistem de afișare a mesajelor de eroare; introducere coduri identificare – 5 caractere; sistem pentru timp și ceas real; funcție automată de oprire în caz de neutilizare; protecție la supraîncărcare 200%.
Specificații sistem:
- Ecran LCD, înălțime 18mm sau tactil LCD diagonala 5”
- Toleranța maximă 0,1% din greutatea cântărită
- Clasă Bluetooth 4.0 - Protecție IP65
- Temperatura de operare -10 +40 grade C
6. Ofertele pot conține produse cu caracteritici tehnice superioare celor solicitate, cu condiția încadrării în limita valorii estimate/bugetate;
7. Modalitatea de depunere a ofertei:
- Ofertele se vor comunica exclusiv prin email la adresa florea.stefan@bads.ro cu mențiunea „Ofertă sistem de cântărire electronică – [Numele ofertantului]”;
- Termen limită pentru depunerea ofertelor: 17.10.2025, ora 23:59;
- Oferta trebuie să conțină:
• adresă de înaintare prin care ofertantul va descrie bunul ofertat, cu mențiuni exprese cu privire la fiecare dintre condițiile de ofertare din prezentul anunț: denumire, caracteristici tehnice, preț unitar exprimat în lei, termen de livrare, garanție;
• certificat constatator emis de ONRC,
• furnizare informații beneficiari reali ai ofertantului;
• cazier judiciar pe numele societății ofertante;
• cazier judiciar pe numele reprezentanților legali ai societății;
• autorizații relevante cu privire la furnizor și cu privire la produse, dacă este cazul;
• declarație pe proprie răspundere privind lipsa conflictului de interese în raport cu Beneficiarul și/sau a unei situații de excludere prevăzută la art. 4.3.2 din Ghidul PNRR – reguli generale aplicabile beneficiarilor privați, modelul orientativ va fi anexat prezentului anunț ANEXA 1;
• declarația cu privire la respectarea aplicării principiului DNSH („Do no significant harm” – „A nu aduce prejudicii asupra mediului”) în implementarea proiectului, modelul orientativ va fi anexat prezentului anunț ANEXA 2;
8. Toate documentele care însoțesc oferta vor fi în termen de valabilitate la data depunerii ofertei;
9. Prin grija ofertantului, mailul va ajunge la beneficiar până cel târziu la termenul limită menționat în anunț. Ofertele ajunse după acest termen limită nu se vor lua în considerare;
10. Contractul va fi încheiat numai cu ofertantul declarat câștigător, în urma evaluării comparative a ofertelor primite;
11. Beneficiarul își rezervă dreptul de a anula procedura fără atribuirea contractului, dacă niciuna dintre oferte nu îndeplinește cerințele solicitate;
12. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta pe email florea.stefan@bads.ro sau la numerele de telefon: 0722 463727 sau 0724 055880.